donderdag 21 maart 2013

In de ban van Haken

Hallo allemaal,

Op het moment ben ik in de ban van haken,
een poosje geleden zag ik een leuke teckel bij iemand op haar blog,
dus het patroontje gezocht en aan de slag gegaan met restje garen dat ik nog had van de gehaakte bloemetjes die ik op mijn kaarten verwerk.
Het teckeltje is inmiddels bij iemand anders beland, hahahha
Toen heb ik wat haakgaren gekocht en er 2 schildpadjes met rugzakjes van gehaakt.
Die zijn voor mijn mannetje en zijn loopmaatje , voor aan de wandeltassen

zijn ze niet schattig?
Iemand vond ze zo leuk , dat ik er nog 17 mag haken,
gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd om ze te maken
en heb ik nog tijd om wat kaarten te maken, 
want daar zijn jullie zo onderhand wel benieuwd naar denk ik.
Dus ik beloof dat de volgende foto van een kaart is, oke?
Groetjes andrea



6 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohh Andrea wat leuk die schildpadjes zo grappig.Groetjes Joke

Sandra zei

hihi ook in de ban van het haken andrea. helemaal leuk
Kijk uit het haken werkt verslavend
Gr sandra

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk de schildpadjes zien er erg grappig uit ik ben zelf ook veel aan het haken vind het erg leuk om te doen en je ziet zulke mooie dingen voor bij komen groetjes maartje

LottesCards zei

Wat super leuk!!! Ik ben ook al volop aan het haken; maar dan voor de meidenkamer ;-) Nu ben ik met dat katoengaren bezig, pffff! Maar het word wel een hele leuke speelgoedmand ;-)

Liefs

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Andrea.

Liefs Riet.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat zijn ze leuk Andrea! Ja je hoort het wel meer dat mensen gaan haken. Makkelijk op de bank en gelijk bij het gezin zitten en tv kijken. Wat zijn je schildpadjes enorm super geworden. Kan me voorstellen dat je een bestelling hebt gekregen. Ik ben momenteel helemaal weg van SU materialen. Kom eens langs bloggen zou ik zeggen.
Jij succes met je haakwerk!!
Gezellige groetjes Lida