zondag 3 maart 2013

Amalia

Hallo allemaal,

Het is al weer een poos geleden dat ik geblogged heb.
De laatste tijd had ik niet zoveel zin om te knutselen , operatie gehad, lelijk gevallen in de sneeuw en net op het moment dat ik de draad weer ging oppakken,
is Amalia plotseling gestorven, ze was niet lekker, wilde niet eten en lopen, naar de dierenarts, maar na 2 dagen knapte ze nog niet op, 's avonds begon ze erg te rillen, naar de dierenarts, die is toch half 12 's avonds bezig geweest met van alles en nog wat, ze is daar gebleven want dan kon ze aan het infuus.
Ze leek halverwege de nacht wat op te knappen maar daarna ging het bergafwaarts en is ze smorgens vroeg overleden.
Wat een verdriet, verschrikkelijk, ze was net 5 jaar geworden.
hier zit ze samen met baasje de krant te lezen.


Het is nu een week geleden, heb nog steeds geen kaart gemaakt

Ik heb wel 's avonds op de bank papiertjes zitten vouwen, want helemaal stil zitten kan ik niet.
zie hier het resultaat
de vaas heb ik een paar weken geleden al gemaakt 
maar er moesten nog bloemen in



Hoe vinden jullie het?

groetjes Andrea


6 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Een huisdier verliezen is altijd verdrietig. Sterkte ermee.
Wat een leuke vaas heb je gemaakt.
Groetjes brenda

Cards en Box bij Lady M zei

nou dat is niet niks je hebt wel wat te verduren gehad ik vind je vaas met bloemen heel mooi ziet er erg kunstig uit ik wens je het allerbeste en sterkte toe lieve groetjes maartje

Sandra zei

sterkte met het verlies van je hondje. Vijf jaar is wel heel erg jong. Ik vind je gevouwen papiertjes creaties wel weer heel erg leuk
Gr sandra

Lia zei

Sterkte met het verlies van jullie huisgenootje.......Die vaas met bloemen lijkt me echt monnikkenwerk.....Daar zit menig uurtje werk in lijkt me.....

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,wat verdrietig zo jonge hond nog veel sterkte ermee.Je vaas met bloemen is mooiii.Groetjes Joke

Creahannie zei

WOWWWWWWW! Wat is dit mooi!!!Ik vind het super knap dat je dit kan!!!

Gr Hannie