woensdag 6 februari 2013

Mannenkaart

Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik een slechte blogster , ik weet het en het spijt me.
Maar het ontbreekt me zo aan inspiratie en zin, ik denk dat jullie dat ook wel eens hebben.

Ik wil dan ook iedereen die mijn blog bezoekt en altijd een berichtje achterlaten heel erg bedanken, ik ben daar altijd zo blij mee.
En ik hoop dat jullie dat in de toekomst ook blijven doen.

Voor deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt, mijn zwager is over een paar dagen jarig, dus ik moest wel een kaartje maken, met veel gezucht en gesteun is het gelukt.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
Laten jullie je reactie's weer achter?

Groetjes andrea

4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,ik weet wat je bedoelt hoor ik heb dat ook wel eens,maar deze is goed gelukt.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi andrea
vind je mannenkaart voor je zwager echt een mooie want ik heb met dit soort kaarten altijd moeite:-)) maar jou is het prachtig gelukt!!
groetjes van corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.

Lucy zei

Ik heb ook af en toe helemaal geen zin of geen inspiratie. Ik vind het plaatje met de tomaat heel erg leuk, is dat een zaadjesverpakking of van een knipvel?