dinsdag 4 september 2012

Zonder tekst

Hallo,




Hier ben ik weer hoor, met een kaartje.
Ik heb het zelfde bloemetje gebruikt als bij het vorige kaartje alleen in andere kleuren
Hiervoor heb ik copic's nr. YG93, 95, 97, R20, 24, 27, 29  gebruikt.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Papermania/ lucy cromwell design. prachtig mooie kleuren

Het kantje heb ik van Lotte gekregen, weet niet of het een cheerylynn stans is, maar ik denk het wel.
Anders hoor ik het wel van jullie he.
OOk heb ik nog een lintje en rhinestones gebruikt.



Ik ben altijd blij met jullie reacties en hoop ook dat er veel mensen de moeite nemen om er eentje achterlaten, ook als je het niet zo mooi vind hoor, moet je wel vertellen waarom natuurlijk.
Dus kom maar op, ga d'r voor.

Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,hij is weer mooi hoor,ik kijk altijd met plezier naar jouw kaarten.Groetjes Joke

Astrid en Brenda zei

Vergeet soms ook wel eens dat alleen een plaatje op een kaart ook heel mooi kan uitkomen zo als bij deze kaart.
Groetjes brenda

corryskaart zei

hoi andrea
een mooie kaart zo met die mooi ingekleurde bloem en handig om er nog geen tekst op te zetten,kan nu voor vele dingen gebruikt worden!
groetjes van corry

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.

LottesCards zei

Ow wat heb je deze schitterend verwerkt!!! De doily is inderdaad van Cheery Lynn ;-)
Fijn dat je het leuk vind om de stansjes te verwerken!!!

Liefs lotte