maandag 25 juni 2012

Broer en neefje zijn bijna jarig

Hallo allemaal,

Over een paar dagen is mijn broer jarig,
heb een kaart gemaakt, maar oei wat is het altijd moeilijk een kaart voor hem te maken
Ik heb een paar raders gekregen van Lotte en die gebruikt.
Het papier is al wat ouder , maar het is van Basic Grey.
Ook heb ik distress inkt gebruikt van Tim Holtz  Peeled paint.
Voor mijn neefje heb ik een oplegkaart gebruikt
Omdat het een fanatiek voetballer is, ( heel het gezin), moest het een voetbal kaart worden natuurlijk
Het achtergrond papier is gras en achter het doel heb ik papier gebruikt met oranje publiek.
De plaklettertjes zijn van Basic Grey.

Het zijn hele simpele kaartjes geworden, hoop dat ze toch welkom zijn.
Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat heb je dat mooi gemaakt met dat voetbal net zeg!!! Helemaal super, zeker wanneer je van voetbal houd :-P

Liefs lotte

Astrid en Brenda zei

Simpele kaartjes kunnen ook heel mooi zijn en deze zijn heel leuk geworden.
Groetjes Brenda.

Sandra zei

leuke kaartjes andrea
gr sandra

corryskaart zei

hoi andrea
vind je kaarten echt geslaagd hoor!!
zelf heb ik ook altijd moeite met jongens/mannenkaarten:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat een mooie kaarten Andrea.

Liefs Riet.