donderdag 19 april 2012

Distressen met meerdere kleuren

Hallo allemaal,

Ja ik denk dat ik het een beetje te pakken krijg met dat distressen, nu ik wat meerdere kleurtjes heb.
Ik heb er vanalles bij gehaald, zoals mijn gypsy/cricut , ponsen en cuttlebug.
Zal even opnoemen wat ik voor deze kaart heb gebruikt:
-Martha stewart hoek en rand pons
-Stempel met van harte gefeliciteerd
-Cricut cartridge " florals embellished bloem 17
-distress inkt tim holz: peeled paint
                                   dusty concord
                                   fired brick
                                   tumbled glass
                             en wild honey
- foam tape
-quicky glue
-dubbelzijdig tape(atg)

Dit is hem dan , dus kom maar op met jullie berichtjes hoor.

Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,deze is mooi! Groetjes Joke

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda.

Riet zei

Ohhh Andrea,weer zo schitterende kaart.

Liefs Riet.

Kaartenkraam zei

Je hebt de distress inkt erg mooi gebruikt in deze kaart, ziet er prachtig uit!

groetjes van Ank

LottesCards zei

Echt een schitterende kaart!
Verslavend hé?

Liefs Lotte