donderdag 29 december 2011

Ik ben er nog hoor

Hallo allemaal,

 Nou dacht je alles gehad te hebben , word ik met kerst ziek,
Ik heb 3 dagen op bed gelegen met griepachtige verschijnselen, het is net of ik onder een trein heb gelegen, alles doet zeer.
Met kerst is Cor met de jongens dus maar zonder mij naar de familie gegaan, jammer hoor, ik had er zin in.
sinds gisteren loop ik weer een beetje op, maar voel mij net een zombie.
De post heb ik ook niet kunnen doen en mijn vaste hulpje , was aan het klussen in Arnhem , bij mijn zoon.
Hoop dat ik nog vlug weer de oude ben om een beetje fatsoenlijk het nieuwe jaar in te gaan

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de opkikkertjes van de vorige mail, doet een mens goed
en Wens jullie voor 2012 veel creatieve inspiraties , geluk en gezondheid toe.

groetjes Andrea

6 opmerkingen:

@ddy zei

Andrea, van harte beterschap en goed uitzieken, anders duurt het veel langer voor je weer de oude bent.
Grtjs Addy

Mieke'S zei

Wens je snel beterschap.
En hopelijk een goed en gezond 2012.
Gr...Mieke'S

corryskaart zei

hoi andrea
goh wat jammer van je kerstdagen maar hopelijk kan je de jaarwisseling wel lekker meevieren!
groetjes...corry

Cards en Box bij Lady M zei

hoi andrea ik hoop dat je weer gauw beter bent om oud en nieuw te vieren het aller beste toegewenst in het nieuwe jaar groetjes maartje

CreaSjouk zei

Aaahh, das balen met de feestdagen ziek!
Hopelijk knap je snel weer op!
Een goed en gezond 2012 toegewenst!
Groetjes Sjoukje

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Andrea,

Gelukkig dat je er nog bent, anders kon je dat bericht niet schrijven. Maar hoe ...? dat kunnen we beter aan jou vragen.
Hoe gaat het met je? Wel komt je ziek zijn heel ongelegen, maar dat hebben we niet voor het zeggen.
Het heerst geloof ik? Mijn zwager en vriendin hebben er ook last van gehad. We zien je kaartjes wel weer verschijnen.
Als je puf hebt stem dan even mee op "Focus".?
Beterschap!!!
Gezellige groetjes Lida