maandag 19 december 2011

Even stil

Hallo allemaal,

het is even een beetje stil op mijn blog
Vorig week kregen we te horen dat het bedrijf waar mijn man werkt failliet is, jullie hebben het vast wel gehoord op het journaal ( zalco de alluminiumfabriek in vlissingen-oost)
Vannacht is hij nog gaan werken, ze waren met 7 man op heel de fabriek, het is echt de laatste klusjes doen.
Een groot deel ligt al stil
Wij zijn niet alleen in deze rotsituatie hoor, nee er zijn nog 600 gezinnen die op straat staan en als het tegenzit loopt dat op tot 1300, want er werken ook veel mensen van nevenbedrijfjes.
Hoe het verder gaat weten we niet, dat er veel geregeld moet worden is waar
Er komt zoveel op je af, dat je echt geen tijd of zin hebt om te knutselen
De kerstkaartjes die nu op de mat vallen zijn nu echte opkikkertjes, die we nodig hebben.
We blijven positief denken, maar toch valt dat niet mee hoor.
`ik wil niet zeurderig overkomen maar wilde toch even laten weten waarom het zo stil is op mijn blog

Groetjes Andrea

13 opmerkingen:

Mieke'S zei

Dat komt hard aan!
Leuk Kerst kadootje ...maar niet heus!
Veel sterkte met de hele situatie.
Groetjes Mieke'S

Cards en Box bij Lady M zei

hallo andrea wat een naar bericht zo vlak voor kerst ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je man toch nog weer passend werk zal vinden moed houden hoor hartelijke groetjes maartje

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,wat een rot bericht net voor de kerstdagen.Ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne kerst mag hebben.Groetjes Joke

Hetty zei

Oh wat is dit verschrikkelijk en wens jullie
dan ook heel veel sterkte

gr hetty

Elly zei

Wat een naar bericht!! Ik wil jullie sterkte wensen , want dit gaat niet in je kouwe kleren zitten.

groetjes, Elly

@ddy zei

Andrea en gezin, veel sterkte de komende tijd. Inderdaad een rotbericht, zeker zo voor de dagen. Hier op het dorp zijn er ook een aantal de dupe. Geen loon, geen kerstpakket en wat een vooruitzicht. Ik hoop dan ook dat voor jullie de zon weer vlug gaat schijnen en deze rottijd achter jullie kunnen laten.
Groetjes Addy

Sandra zei

jeetje wat een sof zeg andrea zo voor de kerstdagen, dat zijn nou niet echt dingen waar je vrolijk van word.Nou heel veel sterkte, en kan me voorstellen dat je kerstkaarten nu even een lichtpuntje voor je zijn
Gr sandra

Yvonne Rijk zei

Hoi Andrea,

Wat vreselijk dat dit ook jullie en vele anderen treft. Heb er natuurlijk al veel over gelezen in de krant. Ik heb vandaag al die stukjes in de krant gelezen. Echt te triest voor woorden. Kan me voorstellen dat je totaal geen zin hebt om te knutselen. Heel veel sterkte hiermee. Ik wens jullie alle kracht toe om dit als gezin te dragen.
Groet van Yvonne.

corryskaart zei

hoi andrea
wat een vreselijk nieuws en dat in de decembermaand, wens jou en je gezin heel veel sterkte voor de komende tijd!
groetjes...corry

Miranda zei

Jeetje wat vervelend.. en je zeurt niet, dit is wat jou bezig houd en dat mag je gerust vertellen
Ik hoop dat er snel een nieuwe baan voor je man komt
Probeer van de kerstdagen te genieten !
Groetjes, Miranda

LottesCards zei

och jee!
Wat een naar bericht zo voor de feestdagen.
Ik schrik er wel even van zeg!!!
Heel veel sterkte gewenst,
en op naar een goed nieuw jaar, waar ook voor jullie weer goede dingen op het pad komen.

Liefs Lotte

Riet zei

Heel veel sterkte met alles Andrea.
Wat een rot bericht meis.

Liefs Riet.

Tini zei

Hoi Andrea,
Ja ik ben een Zeeuwse dus ik heb het allemaal meegekregen, jaren ben je er aan het werk, en zo is het gedaan.Hopen dat uw man weer vlug ergens anders aan de slag kan.
Je vroeg me waar ik die stempel vandaan had, die is van Magnolia en ik heb hem bij Miekelotte gekocht, ik weet niet of die ze nog heeft, maar je kan allicht eens even googelen.
Gr, Tini