zaterdag 27 augustus 2011

Van Harte gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Nu weer een soort van vouwkaart,
Hij gaat niet aan de zijkant open, zoals normaal het geval is , maar van voren en dan niet in het midden maar iets naar rechts
Het papier wat ik heb gebruikt is van KImemories
ik heb de bloemetjes ook uit dit papier gestanst met een creatables van marianne design.
als hartje heb ik een brad gebruikt
In het midden een standje van cratables met een cirkeltje erop van het patroonpapier.
onderlangs loopt een kantje door en rechtsboven heb ik nog wat druppeltjes geplakt
De binnenkant heb ik ook beplakt met de twee soorten patroonpapier die ik ook van voren heb gebruikt
Ook hier weer heb ik een stansje gebruikt van creatables en daarop heb ik Van Harte gefeliciteerd gestempeld
En ook hier heb ik het kantje door laten lopen.

Ook nu wil ik graag horen wat jullie ervan vinden, laten jullie weer een berichtje achter?
groejtes andrea

12 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Goedenmorgen Andrea,Wat een mooi kaartje heb je gemaakt de bloemetjes hetzelfde als het papier vind ik heel leuk, ook de creatables is mooi,Super kaart.Groetjes Joke

Mieke'S zei

Is mooi Andrea!
De witte stansjes vind ik ook heel leuk.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Riet zei

Wowwww Andrea,wat is dit een schitterende kaart,heel mooi papier.
Prachtig die bloemen en mallen.

Liefs Riet.

Sandra zei

wat een leuke kaart zeg heel erg leuk
gr sandra

mariska zei

Wauw! Wat een werkje. En een erg mooi kaartje.

Liefs mariska

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is een schitterende vouwkaart. Erg apart en prachtige combinatie en kleuren. Super.
Fijn weekend en groetjes
Marja

corryskaart zei

hoi andrea
wat een mooie en vrolijke kaart,zoals de bloemen en het papier!
groetjes van corry

Yvonne Rijk zei

Hoi Andrea,

ik vind hem prachtig. Ben momenteel niet veel in blogland te vinden maar zo af en toe probeer ik toch nog wat blogs te bezoeken.

Groetjes van Yvonne.

LottesCards zei

Je bent weer lekker creatief bezig geweest, met de inspiratie zit het volgens mij wel weer goed, haha!!
Wat een mooie kaart, zo netjes afgewerkt: het kant loopt keurig door en de grote ronde creatables liggen ook mooi boven elkaar. Oog voor details ;-)
En daar hou ik van!!!
Liefs Lotte

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Andrea,
Wat een leuke voorkant en schitterende bloemen. Ik wilde ze laatst ook hebben op de beurs, maar ze waren uitverkocht.
Mooi precies gewerkt, want op details wordt ook wel gelet hoor. Mooi lint en leuk die creatables. Mijn Vagebond is stuk, dus nog even wachten voor zulke kaartjes. Ik ga hem zeker een keertje na maken. Mag wel hé?
Toch een compliment voor jou.
Groetjes LIda

Angela zei

Ik vind het een plaatje!! Prachtige bloemen heb je gebruikt! Ben er wegggg van!!hihi

De swirl is van Die-Namics en komt binnenkort weer binnen bij DoeaDing.

xxAngela

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje en wat een mooi papier. Erg gaaf. Groetjes, Ankie