woensdag 10 augustus 2011

Back to the 70's

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuw kaartje
Ik vind hem een beetje 70's overkomen
de cirkels op de achtergrond, de bloemen vormen ervoor en daar weer op 2 gehaakte bloemetjes en1 vilten
En natuurlijk de kleuren paars en fel groen, die doen mij denken aan mijn kamer vroeger, ik mocht hem zelf schilderen
Het werd paarse vloerbedekking, oranje wanden met paarse balken, heftig!!!!!!!

Maar even terug naar het kaartje nu,
Ik heb nog wat rhinestones toegevoegd en de tekst " a bouguet of love for you"

Wat vinden jullie ervan?

groetjes andrea

4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat een orgineel kaartje leuk hoor die kleurtjes.Andrea je vroeg waar de stempel van daan kwam ik heb hem gemaskerd het zijn eigelijk 3 stempels.Groetjes Joke

LottesCards zei

Leuk gedaan hoor!
Weer een een mooie kaart geworden.
Liefs Lotte

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.

Sandra zei

Grappig kaartje andrea, weer eens wat anders
gr sandra