donderdag 9 juni 2011

Zomerkoninkjes

Mmmmmm
Vinden jullie ze ook zo lekker, die zomerkoninkjes?
Nou wij lussen er wel pap van hoor, of zo, of jam, of door de yoghurt , of een taartje
je kan er alle kanten mee op.
Je kan ze zelfs op een kaartje doen, zoals ik gedaan heb
Ik moest ze wel zelf kleuren, dat heb ik met copic's gedaan nr. R24,27,29, G40, Y15, YG23,63 en 67
Het achtergrond papier i van Pierre's craft design
ik heb het afdrukje verhoogd opgeplakt
Waar het lintje vandaan komt weet ik niet meer hoor
Het hartje en tekst komen van een stempelsheet dat ik kreeg bij een abonnement op cards only.

9 opmerkingen:

*Ellen* zei

mjummie wat een lekkere aardbeitjes op dat prachtige kaartje

Tinie zei

Prachtig ingekleurd en wat een mooi resultaat!!! Zelf kleur ik met de R37-35-32

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Hoi Andrea,

Erg leuk met die aardbeien. Het achtergrondpapier komt me bekend voor. Past er perfect bij. Mooi gekleurd. Echt een zomerse felicitatiekaart.

Groetjes van Yvonne.

Joke de Wit zei

wat een mooie kleuren heb je gebruikt op je kaart heel fris de stempel is ook mooi. Groetjes Joke

Hetty zei

Wat is dit een super mooi kaartje

gr hetty

Sandra zei

lekker kaartje hoor
je zou er bijna trek van krijgen.
gr sandra

Sandra zei

lekker kaartje hoor
je zou er bijna trek van krijgen.
gr sandra

Riet zei

Schitterend kaartje Andrea.

Liefs Riet.

Adrina zei

Een hele leuke kaart en super lekker die aardbeien!!