maandag 23 mei 2011

Wat een schatje

Hallo iedereen,

Dit keer een babyjongetje
Het stempelafdrukje heb ik eens gekregen , ik weet niet wat voor merk het is, dus als iemand het weet, roep maar, want ik vind het een schatje!!
ik heb hem gekleurd met copic's nr.E50, 51, 11,17, 02,18 , B0000,00,21, R21,24,14

De tekst heb ik geheat embossed ( wat een naam he) en uit gestanst met de inverted scalloped nestabilitie net als het papier achter het stempelafdrukje
verder heb ik nog een lintje gebruikt en een witte gelpen voor de "stikseltjes"
Wat vinden jullie van dit kaartje?
groetjes andrea

11 opmerkingen:

Lia zei

Heel leuk hoor!
En inderdaad een erg gave stempelafdruk. Ik hoop dat je nog kunt achterhalen waar die van is....

groetjes Lia

Anneke zei

Super lief kaartje Andrea :)
En het is er eentje van Lilly of the Valley! Groetjes Anneke

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Ik heb alweer een paar van jouw kaartjes gemist... maar ze zijn stuk voor stuk weer heel mooi!
Ook het boek voor je ouders is prachtig gemaakt!
Fijne dag!
xxx
C.

*Ellen* zei

prachtig en helemaal met je eens dat het een schatje is

Adrina zei

Inderdaad een heel lief kaartje!!

Tinie zei

Het is een afdrukje van LOTV, hij blijft zo leuk en zo lief, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

het is een supercutie !
mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Sandra zei

Ja hoor hij is superleuk
gr sandra

mariska zei

Inderdaad: wat een schatje!
Heel erg mooi gemaakt!

Liefs mariska

Marijke zei

Echt een schatje, zowel de kaart als het afdrukje!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Durvina zei

De tekst die je bij de kaart heb klopt helemaal.
Je kaart is echjt een schatje.

groetjes, Durvina