zaterdag 28 mei 2011

De fuchsia

Hallo allemaal,
Ja de fuchsia is toch een van mijn  favouriten hoor, je hebt ze in duizenden varianten, zelf hebben we ooit eens 150 soorten gehad, maar door vakantie , verhuizing enzo. kwam er de klad in en hebben we er nu nog maar een paar.
Maar genoeg geleuterd, nu naar het kaartje
De stempel is er eentje van Penny Black en ik heb ze met copic's gekleurd, nu heb ik mijn briefje bovenlaten liggen waar de nummers op staan, maar diegene die willen weten wat ik gebruikt heb, zeggen het maar even, dan komt het goed
ik heb ze een beetje 3-d gemaakt , opgebold en met siliconen opgeplakt,
ook heb ik nog een nestabilitie gebruikt en het geheel opgeplakt
het witte achtergrond papier heb ik door de cuttlebug gehaald en er stipjes in geembossed
,verder heb ik nog een strikje en labeltje gebruikt
en alles aangeraakt met een lila inktpad.
Wat een verhaal, en ik hoop dat jullie een verhaaltje achter laten op mijn blog
groetjes andrea

2 opmerkingen:

Mieke'S zei

Minder kan ook heel mooi zijn!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.