maandag 11 april 2011

Vlinders

Hallo allemaal,

Ik ben iedere dag bezig met het boek voor mijn ouders, maar nu schiet er dus geen tijd over om nog een kaart te maken
Daarom heeft Sussie hier spulletjes van haarzelf achter gelaten, met de woorden " dan kan je een paar kaarten maken met mijn spullen en die op je blog zetten"
Vanmorgen heb ik er een paar gemaakt
Ik laat er nu eentje zien, en morgen eentje, zodat ik vandaag nog verder kan werken aan het boek
Ik heb weer de prachtige doily stans gebruikt
Wat vinden jullie ervan?

groetjes andrea

8 opmerkingen:

mariska zei

Schitterend kaartje, Andrea!
En succes met het boek!

Liefs mariska

CraftyC zei

What a beautiful card Andrea, the colours are so pretty!
Clairexx

Cards en Box bij Lady M zei

wat een gezellig kaartje is dit geworden groetjes maartje

Sandra zei

leuke fleurige kaart
gr sandra

Sandra zei

Mooie kaart mooie kleuren
gr sandra

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea,mooi dat plaatje,super mal en papier.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een mooi kaartje

gr hetty

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart in heerlijke kleuren! Wat is die doily mooi hè? Heel goed te zien zo!

Groetjes, Loes