zondag 27 maart 2011

Verjaardagskaartjes

Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik eindelijk eens tijd om mijn kaartjes op de foto te zetten die ik gekregen heb voor mijn verjaardag.
Naast de "gewone" kaartjes heb ik maar liefst 12 eigengemaakte kaartjes gekregen
Dat vind ik heel erg super en wil ze daarom ook even laten zien.
Op de eerste foto zie je de kaartjes van de dames van het blog"kaartje op je verjaardag"
en op de tweede foto van dames die ook graag kaartjes maken.
van links naar rechts, boven naar beneden zijn de kaartjes van
Patricia, Saskia, Adriana, Marijke, Bea, Wendy enYvonne

van links naar rechts, Sandra (Sussie), Marion en Nelly

Nogmaals Hartstikke bedankt dames, ben er heel erg blij mee en ze blijven nog een poos in de kamer hangen,
uiteraard worden ze later, veel later, netjes in een doosje bewaard. want het zijn stuk voor stuk toch kunstwerkjes.

Wat vinden jullie ervan?
groetjes andrea

5 opmerkingen:

fridel zei

o wat een mooi kaartje heb je gekregen leuk he als je zelf gemaakte kaartjes krijgt groetjes frieda

Tinie zei

Wat een schitterende foto, super!!!

Groetjes Tinie

Elly zei

Gefelciteerd nog met je verjaardag!!

En de setjes hieronder zijn heel erg leuk zeg!!

groetjes, Elly

Chris Olsen, Glowbug zei

What gorgeous happy mail to be received. Each are so beautiful!! I would adorn my wall as well! Happy belated birthday!!
hugs,
Chris

manuela zei

wat een mooi kaartjes heb je gekregen En de setjes hieronder zijn heel erg leuk zeg!!

liefs
Manuela