maandag 14 februari 2011

Hollandse kaartjes 3

Hallo allemaal,

Zijn jullie ze nog niet beu, die hollandse kaartjes, goed dan komen er nog 2, ditmaal zijn ze groen
het papier wat ik hier gebruikt heb is van basic grey van de serie origins
verder heb ik nog organza lint gebruikt en fluweellint, dat ik opgefrot heb
ook hier heb ik nog met de cuttlebug geembossed, ook dit keer met het gras en natuurlijk nog de randjes met inkt bewerkt

ook was er nog eenvraag  over de stempels, dus addy hier komt het antwoord
de stempels zijn van crea motion/ lehman en weber
ik hoop dat je er wat aan hebt



Nou dit waren de hollandse kaartjes weer,
volgende keer doe ik weer iets anders hoor
laten jullie weer een berichtje achter?
groetjes andrea

7 opmerkingen:

creaties van jopie zei

hoi wat een leuke kaarten heb je gemaakt bizonder als krijg echt zin in een rondje fietsen maar het moet wel iets warmen worden dag groetjes jopie

Anita zei

Het zijn allemaal mooie kaarten maar ik geloof dat mijn voorkeur naar de bruine uitgaat ;)
groetjes, Anita

Linda zei

Ze zijn supermooi Andrea. Dus ga rustig door op de Hollandse toer.

Gr Linda

chantal zei

schitterende kaarten andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

Deborah zei

Sober maar mooi.
Groetjes Deborah

@ddy zei

Hoi Andrea, bedankt voor de tip en ga het opzoeken. Trouwens deze kaartjes zijn ook weer zooooooo leuk. Groetjes Addy

Mina zei

wow what a beautiful card Andrea, I love the image and the textured card is perfect for it
Mina xxx