maandag 21 februari 2011

Een opkikkertje nodig?

Hallo allemaal,
eindelijk weer eens wat tijd gehad vanmiddag om wat kaartjes te maken.
soms heb je het te druk en soms lukt het gewoon niet
Maar dit keer heb ik een opkikkertje gemaakt
ik heb het stempeltje met copic's gekleurd nr.E11, E00, E53, E25, E59, R32, R30, B0000,B21, B23
Het papier wat ik gebruikt heb is van BasicGrey van de serie Sugar rush
het lintje heb ik weer opgefrot en daarna opgeplakt met hier en daar een rhinestone
ook op het uitgesneden papier zitten rhinestones, net als in haar haar en bij de tekst
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden hoor, dus laat het maar horen
groetjes andrea

9 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een creatie!!! Alles klopt gewoon, heel mooi!!!

Groetjes Tinie

Deborah zei

Leuke bloglay-out.
Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt hoor. Dat lintje is wel heel tof!
Groetjes Deborah

Anda zei

Leuke kaart! Leuk dat gedraaide kant aan de linkerkant!!

Gr. Anda

Sandra zei

leuk kaartje weer , heel anders dan dat je anders zou maken
gr sandra

Riet zei

Prachtige kaart Andrea,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterend kaartje andrea
erg leuk gedaan
dat lintje vind ik echt super
liefs chantal

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Andrea, mooie kleuren,

groetjes, Hannie

Anneke zei

Leuk kaartje Andrea!
En wat een vrolijke blog heb je gemaakt :)
Groetjes anneke

Debbie Stip zei

wow, wat een prachtig papier en dan weer zo'n mooi resultaat, erg leuk!
xxDebbie