dinsdag 12 oktober 2010

Ot en Sien

Hallo allemaal,

Wat een heerlijke najaarsdag is het vandaag, ik ben net klaar met postbezorgen en zo is het niet erg hoor
lekker fris en een zonnetje , wat wil je nog meer.
Vandaag eens een paar ot en sien kaartjes, die zijn ook altijd leuk en kunnen ook goed voor postcrossing vind ik, oer hollands toch
Maar dat moet Sussie zelf beslissen van het zijn haar plaatjes/kaartjes



Zo nu ff het werkzweet er af douchen, eten en dan naar de kapper , want dat moet je ook bijhouden
laten jullie weer een reactie achter?
groetjes Andrea


5 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit nostalgische kaartje in die warme kleurtjes

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Je "ot en sien" kaartjes zijn heel mooi! Mooie prentjes!
Ik heb er ook nog een paar liggen. Je brengt me op een idee! Nu alleen nog tijd ;-)Fijne dag!
xxx
C.

San zei

hoi zus,

de zilverdraadjes weer verdwenen?
vindt het heel leuk dat je zulke mooie kaarten voor me hebt gemaakt.
bedankt:)

je Sussie

chantal zei

schitterende kaarten andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Andrea,prachtig die plaatjes,mooi papier.
En wat een leuke mallen heb je gebruikt/

Liefs Riet.