maandag 23 augustus 2010

delftsblauwe klompjes

Hallo allemaal,
tjonge hebben we net een prachtig weekend achter de rug, lijkt het vandaag weer herfst
te temperatuur valt wel mee, maar wat een wind en regen, bah
och gaan we toch lekker knutselen
vandaag heb ik een kaartje met pyramide plaatje van delfts blauwe klompjes
het achtergrondpapier is van DCWV van de summer collection
het hartje is van marjoleine en het lint met het stelletje komt van een plaatselijke winkel
als laatste heb ik stiksels aangebracht met een gelpen.
, de foto heeft een beetje een blauwe gloed, jammer want de kaart is wit

wat vinden jullie ervan?
groetjes andrea

6 opmerkingen:

Jolara zei

wat geweldig leuk ! Liefs Joyce

Karin zei

Het is weer een prachtig kaartje. En de blauwe zweem past wel goed bij het onderwerp.
Groetjes en nog een super knutseldag.
't Zal hier ook zo zijn, 'k blijf lekker binnen anders waaien de benen van onder mijn lijf !
Karin

Adrina zei

Mooie kaart Andrea, leuk met dat hart. Doe je nog steeds aan Postcrossing? Ik ben gestopt omdat ik allemaal van die ....kaarten terug krijg.

chantal zei

schitterend kaatrje andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

creaties van jopie zei

leuke kaart heb je gemaakt supper echt hollands groetjes jopie

Riet zei

Wat een geweldige Hollandse kaart weer Andrea.

Liefs Riet.