maandag 7 juni 2010

op de valreep

goedeavond allemaal,
nog even op de valreep vandaag een kaartje
weer eentje voor de postcrossing, zelf heb ik via postcrossing mijn eerste kerstkaart gekregen van dit jaar, hij komt uit ierland, lachen hoor
maar mijn kaartje is er weer eentje met een tulp

ik zal nu misschien niet elke dag meer een kaartje posten, er zijn hier in huis wat strubbelingen en dan staat mijn hoofd niet echt naar kaartjes hoor
ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen
ik doe mijn best om een beetje bezig te zijn , afleiding , maar ik dwaal nogal eens af.
dus geef je mening maar weer over deze kaart, 
tot de volgende kaart,
groetjes andrea

9 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een prachtig nederlands kaartje is dit met die tulpen

Adrina zei

Hoi Andrea,
Je hebt weer een superleuke Hollandse kaart gemaakt, helemaal leuk voor postcrossing.
Sterkte met de strubbelingen en alle begrip natuurlijk!!
groetjes

Mina zei

I love those Tulips Andrea they look so real I can almost smell them...gorgeous
Mina xxx

Angelique zei

schitterend is je kssrt andrea! veel succes met alles en denk goed aan jezelf, het bloggen komt dan van zelf wel weer!!

groetjes angelique

Unknown zei

Mooi kaartje hoor! Enne.... denk aan jezelf en je gezin, dat is het allerbelangrijkste.

gr. Renata

Wendy ten Hove zei

Hi Andrea,

Ha ha, de eerste kerstkaart, dat is mooi op tijd!!! Zo veel verschilt onze tijd toch niet met de rest van de wereld? Hi hi! Deze is weer erg leuk, hoor, zul je weer een postcrosser erg blij mee maken.
Hopelijk gaat het verder snel weer goed met je! Succes met de strubbelingen thuis, eerst daarmee bezig, daarna het bloggen weer.. Wij snappen het wel, hoor! Sterkte, Andrea, en hopelijk snel weer goed nieuws van en voor jou!

Liefs, Wendy

Hannie Stoel zei

Mooie kaart heb je gemaakt Andrea.
Leuk om via postcrossing kaarten te krijgen overal vandaan.

groetjes, Hannie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea,leuk die bos tulpen,mooi papier.

Liefs Riet.

Anita zei

Prachtig kaartje weer! De geschulpte achtergrond met die blaadjes vind ik ook erg origineel.
Ik hoop dat het snel weer rustig is in je huis. Sterkte er mee!
groetjes, Anita