dinsdag 20 april 2010

Jump

hallo allemaal,
dit keer weer een kaartje met "bengels", ze blijven leuk de wasbeurtjes.
ik het stempelafdrukje met copic's gekleurd en uitgestanst met een nestabillitie van spellbinders
het achtergrond papier is van een onbekend merk ,maar omdat er waterdruppels op stonden moest ik het gewoon gebruiken
tussen het stempelafdrukje en het gematte papier heb ik een label gedaan , met gefeliciteerd met je verjaardag erop
verder nog een lintje , en een paar papieren lipjes en brackets
de hoeken van het achtergrond papier heb ik afgerond met een pons.



ik vind het wel kunnen voor een kind dat van zwemmen houd, en jullie?
groetjes andrea

13 opmerkingen:

Anneke zei

Hihi, dat is een leuke stempel :D
En zo'n mooi kaartje dat je ermee hebt gemaakt!
Groetjes Anneke

Jolara zei

wat ontzettend leuk geworden ! GR Joyce

Ukka zei

Lovely card, such pretty colours & the image is so fun!
Many hugs,Ukka

Yvonne zei

Wat een ontzettende leuke en originele kaart zeg!!!
En dat papier....super hoor.
Lieve groet Yvon

Angelique zei

ik vind dat dat heel erg goed gaat! tjee wat een mooie kaart, met die label! en dat afdrukje is super!!

liefs angelique

regina zei

hoi

wat een leuke kaart en die stempel die is leuk haha!!

gr regina

Astrid en Brenda zei

WAt een leuke kaart is het geworden. Krijg gelijk zin om te gaan zwemmen.
Groetjes Brenda en Astrid

@ddy zei

Wat een geweldig leuk kaartje, hoe verzin je het toch iedere keer om weer zo'n origineel kaartje te maken.
Groetjes Addy

Anoniem zei

Heel lieve kaart, dat label opzij is goed gezien.
groetjes
Christa

debby4000 zei

Oh brilliant card Andrea, love the cheeky image.
luv
Debby

Wendy ten Hove zei

Hallo Andrea,

Ik heb een leuke verrassing voor je op mijn blog staan! Omdat ik met zo veel plezier jouw blog volg, wil ik je hier graag mee verrassen!

Groetjes,
Wendy

Adrina zei

Oh, die is grappig, leuk gedaan.

Chelsea zei

Adorable card Andrea. The pull-out tag is wonderful. ~Chelsea