maandag 4 januari 2010

voor een jongedame

hallo allemaal,
is het bij jullie ook zo koud?
ben net ff om boodschappen geweest maar daar word je niet vrolijk van, het is echt glad hier en koud, vanmorgen was de zon er even maar die is weer weg.
zit nu met een bakje thee achter de pc en kan dan mijn kaartje laten zien
het is een kaartje voor een jongedame die binnenkort 17 word
en wat is er dan belangrijker dan een lekker geurtje, toch?!

ik heb weer kaartpapier van foliart gebruikt met daarop papier van my mind's eye
ook de cijfers zijn van dezelfde serie, my mind's eye
het is een digital stamp van .sketchingstamperdigi...
ook heb ik nog een lintje van joy gebruikt
groetjes van andrea

trouwens de kaart van gisteren heeft als reactie veel aahhhh en oohhh gehad, ze vonden het superchique

8 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh die is leuk! haha ik werk zelf bij de DA. dus deze stempel past wel bij me :)

groetjes

Unknown zei

Ook deze is weer mooi Andrea! Leuke digi.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje daar zal ze zeker heel blij mee zijn

gr hetty

Jolara zei

wat een gave kaart Joyce

Ilonka zei

wat een apart kaartje erg leuk.

Groetjes Ilonka

Adrina zei

Chique kaart voor een jongedame!!
Leuk.

San zei

Heel leuk kaartje.zal ze zeker leuk vinden.

Marianne Schut zei

Hai Andrea, Erg leuk kaartje! Echt een meidenkaart, leuk ook met die getallen. Super! Groetjes, Marianne