vrijdag 11 december 2009

sexy lady

hallo allemaal,
gisteren heb ik geen kaartje gepost, ben met manlief gaan kerstshoppen voor de kinderen, pppffff
niet makkelijk en vermoeiend, maar goed het is dan toch gelukt.
tot overmaat van ramp , brak er gistermiddag tijdens de koffie, een kies af
oei wat is dat scherp zeg, gelijk de tandarts gebeld en kon vanmiddag om 1200uur langs komen,
het was een weekendtandarts en die heeft er een stukje aangeplakt de rest mag mijn eigen tandarts doen, maar hij zei wel dat er hoogstwaarschijnlijk een kroon op moet, getsie. ik mag 6 januari weer, en ik heb nu al buikpijn, hebben jullie dat ook voor de tandarts?

vanmorgen eerst nog post rondgebracht en daarnet toch nog een kaartje gemaakt,
het is een kerstkaartje geworden want ik kom er tekort
ik heb als achtergrond papier van basic grey gebruikt
het stempelafdrukje is gekleurd met copic's nr. E00, R27, R29, YG97, YG99, C5, G000, E53, E25, E49, E59
daarna heb ik het uitgestanst met spellbinders, het rode randje is een maatje groter uitgestanst
daarna nog een strikje gemaakt met lint van intratuin
een tekststempeltje van marianne er op en klaar was ie weer

straks komen de kinderen weer lekker thuis, zoon is onderweg uit arnhem.
dus dat is gezellig samen eten
groetjes en tot morgen, andrea

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wat is hij weer mooi geworden

gr hetty

Ilonka zei

hoi Andrea een superleuk kaartje.
En een fijn weekend.

groetjes Ilonka