dinsdag 1 december 2009

kayenta von der Olmuhle

hallo,
het is al weer dinsdag, gisteren heb ik geen tijd meer gehad om een kaart te posten, mijn creativiteit was even zoek,
dus ik ben op zoek gegaan naar digi's en heb er gevonden die ik wel leuk vond
op deze kaart zie er eentje, omdat ik zelf 2 mopsen heb  moest ik hem hebben , dat snappen jullie wel he
het is weer een easel card geworden, het achtergrondpapier is van daisy bucket designs,
het lintje komt bij Maaikies vandaan, op ebay gevonden
de sneeuwvlokken heb ik met een spellbinder mal gemaakt
het digi afdrukje is van Victoria art case design en is ingekleurd met de copic'sE00, E11, E53, E59, E53, E04, G02, G07, R24, R29, R22
verder heb ik het weer afgewerkt met een "stikseltje" en wat glitter
nu komt eerst de kaart en dan Kayenta, van deze foto heb ik 2 jaar geleden kerstkaarten gemaakt.




morgen probeer ik mijn andere mops Amalia te laten zien
groetjes Andrea

11 opmerkingen:

Jolara zei

wat ontzettend leuk, en wat een scheetje !

mariska zei

Hoi Andrea!!

Wat een super lief kaartje heb je gemaakt. En die stempel is echt geweldig!!

liefs mariska

RosesMarijke zei

Wat leuk Andrea....heel mooi gedaan!

m@deliefjuh zei

hahahah geweldig!

Unknown zei

Wat een leuke kerstkaart en die digi's zijn zo handig! Ik heb er net ook weer aangeschaft, ik had er namelijk nog geen!? LOL

Hetty zei

Wat is hij weer mooi

gr hetty

Unknown zei

Hi, I love these easel cards, im been searching this morning for a good tutorial! Your card is gorgeous, lovely colouring and layout
thank you so much for entering my celebration blog candy, good luck
love emma xxx

Adrina zei

Leuke kaart Andrea en ook een poepie van een hondje.

groetjes Adrina

Anita zei

Wat een geweldig leuk kaartje en dat lint is prachtig!
Hahaha wat een scheet van een kersthondje heb je ;)Hij kijkt maar zielig..
groetjes, Anita

Andrea zei

hoi Anita,
het misschien dat ie zielig kijkt, maar het is een mops en die kijken altijd aandoenlijk en draaien met hun kop als je tegen ze praat
ze zijn superlief hoor
groetjes andrea

Deb zei

love your easel card and your dog is so cute! hugs Debx