vrijdag 27 november 2009

Rudolph the rednose rendeer

hallo allemaal,
het is hier eindelijk droog, gelukkig maar want ik moest vanmorgen post rondbrengen en het was dit keer best wel veel
nu zit ik hier weer lekker achter de pc met een bakkie thee, dus tijd om een kaartje te posten
het is weer een stempelafdrukje van whimsy (gewonnen stempel)
dit keer een rendeer die sneeuwvlokjes probeert op te likken, ik heb hem een rode neus gegeven
de copic\s die ik gebruikt heb zijn nr. E97, E99, E00, R17, C1
ik heb papier van basic grey en crafts-too gebruikt
een lintje met merry christmas en uitgestanste sneeuwvlokjes
ook heb ik nog wat glittertjes gestrooid, is hier in huis ook te zien, mijn man vroeg al, goh ben je met glittertjes bezig geweest, ze liggen boven, op de overloop, op de trap enz, hihihihi
hebben jullie vast ook wel eens, het is ook zulk statisch spul, blijft overal aanhangen,
maar geen gezeur, het ziet er wel vrolijk uit toch.
groetjes maar weer en tot morgen

6 opmerkingen:

Anita zei

hahaha wat een grappige stempel! Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!
groetjes en een fijn weekend, Anita

RosesMarijke zei

Wat een leuk en grappig kaartje!!

Hetty zei

Wat een mooi kaartje is het wer

gr hetty

Unknown zei

Haha, wat een grappige stempel! Leuke kaart weer!

Anoniem zei

Oh how adorable!! Love your pretty papers and the way you've colored the reindeer!! Thanks for much for joining in the Whimsy Contest!! HUGS

Deb zei

fabulous card Andrea, love the reindeer, good luck in the competition! hugs Debx