zondag 8 november 2009

Hallo allemaal,
vandaag een kaartje dat ik nog had liggen, omdat ik gisteren geen tijd meer had om een nieuwe af te maken, ben er wel mee bezig hoor, maar gisteren ben ik naar neefje Koen geweest in Geldrop, een heel eind rijden vanaf hier, maar hij is 13 geworden en dan moet je als tante toch ff langskomen he.
maar goed hier het kaartje , het is een opkikkertje geworden, vond de stempel heel leuk.
zelf vind ik hem geslaagd, wat vinden jullie ervan?
 trouwens mijn fototoestel heeft kuren, hij maakt steeds blauwe foto's hoe ik hem ook instel, af en toe doet ie het goed en geeft ie de goede kleuren,
weet iemand hoe dat komt of is ie gewoon versleten
groetjes andrea

10 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Wat een ontzettend leuk stempeltje!

Warme groet, Renata

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Andrea, zei

Hi Andrea, thank you so much for the lovely comments on my card. I love your card, it is so cute, great image and colours

mariska zei

Hoi Andrea

Ik was rond aan het kijken hier op blogspot en kwam jou profiel tegen.
Wat maak je toch leuke kaartjes zeg!!
En deze ziet er ook errrug leuk uit!!

Groetjes en een fijne avond,
Mariska

Marley zei

Erg leuk en vrolijk kaartje! Ik zou het niet weten over het fototoestel, ben er niet zo heel handig in haha x Marley

Unknown zei

Hoi Andrea,

Bedankt weer voor je leuke reacties op mijn kaartjes! De rechtopstaande kaart is een easelkaart en de beschrijving vind je hier.
Veel succes!

Unknown zei

O ja, ik doe zelf een kaart van 30 x 10 en ril die dan op 10, 15 en 20 cm.
Heel simpel eigenlijk.

Nicole Verkooijen zei

Lieve Andrea

Ik vind je opkikker kaart erg leuk, ik zou er zeer zeker van opkikkeren !!

Veel liefs en groetjes Nicole

XOXOXO

Milnie zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, vind het stempeltje helemaal geweldig!

Liefs,

Mélanie

Helma zei

oh deze is erg leuk

Groetjes Helma